maanantai 8. lokakuuta 2012

Eipä oikeen mitään!


Moikka pandaset!

Tänään ei tapahtunut oikeen mitään ei edes toimi tasokone eikä yllätyskone.
Ja nyt kello on puoli yhdeksän ja minun pitää mennä ennen yhdeksää syömään aamupala ja sitten yhdeksältä nukkumaan kun huomenna on koulu kuvaus. Mutta nyt minun tarvitsee mennä kun äiti käskee iltapalalle. Ja anteeksi että tästä bostauksesta tuli näin lyhyt mutta toivotaan että ensi kerralla tulee pidmpi.


                                                                      Tassua heiluttaen:


sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Mietintää! Mietintää!

Moikka pandaset!

Tänään ei oikeen tapahtunutmitään koska tasokone ja yllätyskone ovat jo tällä viikolla toimineet.
Ja Kamaria miettii yhä miten saisi sen ilkeän Ervonin pois Panfusta!
Mutta minun tarvitsee nyt mennä syömään iltapalaa kun tulin iskältä ja nyt kello on yhdeksän nyt mun tarvii mennä moikka!

                                                                       Tassua heiluttaen:




perjantai 5. lokakuuta 2012

Auto matka odotaa!

Moikka pandaset!

Tänään minulla on teille iloista kerrottavaa meinaan yllätys kone toimii tänään.
Ja nyt teen tällaisen pika bostauksen, koska minulla alkaa pian kuoron harjoitukset ja sen jälkeen minun pitää äkkiä pakata laukku isälle lähtöä varten.
Ja anteeksi että täällä blogissa ei ole vieläkään sitä ylistä mutta se on sen takia koska minun sen toisen iso vanhemman hautajaiset olivat juuri enkä ole itsekään kärryillä mitä mun kuuluisi tehdä. 
Mutta pahoittelen että nämä tekstit ovat tälläisi sekavia mutta kun muistan niin myöhään että en ole bostannut niin teen äkkiä vain pari kirjainta että voin muokata sen ja sitten niin kuin olen bostannut!

Nyt mun tarvii mennä moikka!

                                                                    Tassua heiluttaen:



torstai 4. lokakuuta 2012

Anteeksi pyynnöt!

Moikka pandaset!

Anteeksi että en oikeen keksi mitään bostatavaa niin lörpötän vain jotakin tänne blogiin kun iso veljeni kävivät kotona niin täällä ei pystynyt oikeen kuulemaan omia ajatuksiaan kun äiti hössötti ja mun molemmat iso veljet hössöttivät niin en oikeen pystynyt keskittymään mihinkään kun olin silloin bostaamassa kun kaikki hössötti paitsi minä. Mutta tänään en hössötä tai kirjoita mitään tyhmyyksiä vaan yritän ajatella ja kirjoittaa. Tänään ei toimi mikään kone siis tasokone eikä yllätyskone.

keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Etana!

Moikka pandaset!

Tänään huomasin että Ervon taas loihtinut siitä linnun pelätimestä sellaisen että jos menee sen lähelle niin sinä muutuut etanaksi. Ja os haluatte tietää niin menkää Lilin luo hän antaa avaimen ja kun teillä on avain menkää veden alaseen kouluun ja sieltä akvaarioon ja tässä siitä kuva:

Ja kun menette tuonne meren pohjaan niin muistakaan laittaa sukelluspuku päälle.
Ja anteeksi kun olen kahtena päivänä laittanut vain jotakin kun olen halunnut että bostaan joka päivä blogiin mutta en ole ehtinyt muokata niihin nitä tekstejä kun huomenna on äidinkielen koe ja perjantain englannin koe.
Ja muistutan että tänään toimii taso kone.
Mutta tänään ehdin bostata aika pitkän bostauksen mutta nyt minun tarvitsee lähteä kun kello on jo kymmenen ja huomenna alkaa yhdeksältä koulu ja minä luen vielä aamulla kokeisiin.
                                        Tassua heiluttaen:
Heippa! A dios a miko!