perjantai 5. lokakuuta 2012

Auto matka odotaa!

Moikka pandaset!

Tänään minulla on teille iloista kerrottavaa meinaan yllätys kone toimii tänään.
Ja nyt teen tällaisen pika bostauksen, koska minulla alkaa pian kuoron harjoitukset ja sen jälkeen minun pitää äkkiä pakata laukku isälle lähtöä varten.
Ja anteeksi että täällä blogissa ei ole vieläkään sitä ylistä mutta se on sen takia koska minun sen toisen iso vanhemman hautajaiset olivat juuri enkä ole itsekään kärryillä mitä mun kuuluisi tehdä. 
Mutta pahoittelen että nämä tekstit ovat tälläisi sekavia mutta kun muistan niin myöhään että en ole bostannut niin teen äkkiä vain pari kirjainta että voin muokata sen ja sitten niin kuin olen bostannut!

Nyt mun tarvii mennä moikka!

                                                                    Tassua heiluttaen:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti