sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Mailman surullisin päivä

Heipulis pandaset!

Tänään ei tullutkaan sitä yllätystä koska en voinut tehdä sitä tai siis en pystynyt tekemään sitä tämän surun keskellä.

Sen takia mulla on kauhea suru koska minun tai siis minun toinen isovanhemmista kuoli tänään iltapäivällä.

Yritän tehdä sen huomenna tai ylihuomenna valmiiksi sen teille tarkoittamani yllätyksen.

Nyt minulla ei ole muuta kerrottavaa minun pitää mennä kokoamaan itseni että voin kilpailla huomenna koulussa koulun kilpailuissa.


                                                                   Tassuaheiluttaen:
                                  Moikka adios a miko

1 kommentti:

  1. Laku jos luet tämän niin vastaa voisitko huomenna tulla panfuun niin voitas tehä se juttu sun ja elwin kanssa valmiiksi mitä me alottettiin eilen jos muistat.

    VastaaPoista