lauantai 8. syyskuuta 2012

Tylsä päivä.

Heipulis pandaset!!!

Minulla oli todella tylsä päivä tänään, koska minulla oli koulua!!!!  Ja nyt olen väsynyt koska oli koulua 9-13 ja en olisi jaksanut mennä sinne. Ja kaiken kukkuraksi meidän piti katsoa elokuvaa mutta yksi meidän luokan oppilas sanoi että se jäisi kesken jos me alottettaisiin katsomaan sitä. Mutta ei se minua haitannut koska me pelattiin vettä kengässä ja se oli hauskan näköistä kun meidän opettaja on vara rehtori niin se pelasi meidän kanssa koska meitä oli pariton määrä.

Huomenna teille on luvassa yllätys jos mää,elwi ja laku saadaan se valmiiksi.
Lukekaa tämä blogi huomennakin niin saatte tietää salaisuuden.

Minulla on vielä pyyntö että voisitteko valita vielä niitä kuukaudenbloggareita edes pari kertaa.
Pliis.

Nyt lopetan tältä päivältä huomenna kirjoitan uuden jutun.


                                                                      Tassua heiluttaen:
                                                                  Moikka adios a miko.
         

2 kommenttia:

  1. Soita huomen siit ajasta. Kirjotan kännyl, ku en pääs koneel. Kiva koulupäivä. xD

    VastaaPoista
  2. Okei mää soitan sulle aamulla.

    VastaaPoista