perjantai 7. syyskuuta 2012

Tervetuloa ansun panfublogiin.


Heipulis kaikki pienet nallekarkit.

Minä aloitan täällä minun blogissani blogaamisen. Että lukekaa joka päivä jos täällä on luettavaa. 
Toivon teille antoisia lukuhetkiä ja teen tänään ehkä sellaisen sivun missä kerron teille lukioille vitsejä
eli sivun nimeksi tulee vitsit. Tässä blogini eka kuva siinä olen minä linnan sisäpihalla.
Voisitko liittyä lukijaksi ja kirjoitta kommentteja blogiini. Ja sitten kun olet lukenut tämän niin laittaa luin alhaalla olevaan neliöön. Ja jos tiedät jonkun pandan niin sanoa että lukisi minun blogiani ja liittyisi lukijaksi ja kommentoisi. Minun pitää pian loppetta tule taas huomenna lukemaan lisää täältä samalta sivulta ja huomenna minulla piti olla urheilu kisat mutta huomiseksi on luvattu sadetta niin ne pidetään maanantaina.


                                                           Heipulis kaikki lukijat nyt lopetan.
 Hei hei adios a miko.





4 kommenttia:

  1. Kiva. :) Voisin vähän opettaa sulle tätä bloggerin käyttöö joskus. Ja laita sielt ulkoasu.gageteist lukiajuttu. :)

    VastaaPoista
  2. Moips,kiva blogi :) laitan linkin omaan blogiini ja suosittelen tätä kaikille panfussa :) on kivaa kun on tullut uusi panfubloggari,koska meitä on enään aika vähän :(
    Muuten mun koira katto kun liityin lukijaks tänne xD ja nyt se kattoo ku kirjotan tätä kommaa :D

    VastaaPoista