tiistai 18. syyskuuta 2012

Ihan ok päivä!

Heisulivei pandat!

Tänään ei tapahtunut oikeen mitään kerrottavaa mutta voin vähän kertoa mitä tein panfussa tänään.
Minä ruokin aamulla pokopetsini ja tänään iltapäivällä kilpailin molemmilla pokopetseillä.
Sitten kävin ihan muuten vaan panfussa että olisi jotain kerrottavaa mutta en löytänyt hyviä juttuja niin ei oikeen oo kerrottavaa mutta yritän silti väslätä tänne jotakin ai niin kyllä tänään tuli yksi hyväkin juttu esim se että sain jo puolet tehtyä siitä yliksestä yritän saada sen huomenna-keskiviikkona 
jo tänne blogiin mutta en voi luvata mitään satavarmaksi kun minulla on niin paljon kokeita ja kaikee sellasta mutta kumminki yritän tehdä sen siksi ja sitten kun on kaikkii kirjekavereita ja niille pitäisi kirjoitta ja pitäisi lukea kokeeseen ja ja tehdä aivan järjettömästi läksyjä ja tehtäviä.
Mutta ei niistä jaksa nyt oikeenkirjoitta niin mennään toiseen asiaa ja toinen asia on että toivoisin teiltä lukijoilta että kommentoisitte blogiini ja kerrtoisitte blogista muille panfussa. Ja jos käytte olokossa niin sielläkin saa kertoa siitä. Ja tästä bostauksesta taisi tulla pisin bostaus koko minun blogissa. Nyt käyn vielä äkkiä Panfussa ja sitten menen syömään iltapalan ja sen jälkeen katson äidin kanssa jotakin telkarista ja sitten menen ehkä nukkumaan tai sitten luen kokeeseen ja sitten vasta menen nukkumaan. Nyt minun täytyy kyllä lopettaa niin huomenna taas kirjoittelen jotakin kiinnostavampaa. Ai niin en haluakkaan ihan vielä lopettaa koska minulla on teille ylätys meinaan 
maskotti jotkut voivat oleet jo nähneet sen minun ja Elviira117 Panfu blogissa. Ja haluan ilmoittaan että sen nimi on Nasu jos haluatte kirjoittaa häneele niin kirjoittakaa kommentin alkuun että Hei Nasu tai Hei Nasumaskotti tai ihan mitn se itsestään tuntuu paremalata mutta muistakaa laitta Nasu tai sitten vähän taivutetussa muodossa mutta kumminkin että tiedän kummalle se on Nasulle vai minulle.


                                                   Tassua heiluttaen:
A dios a miko!
    

1 kommentti:

  1. Täältä tulee kommentti, suojautukaa kypärillä! xD

    No juu... En tiiä, kummalle tää olis... Vaikka molemmille! Kommaan nyt vaan siksi, että tiedän miten ikävältä tuntuu, kun kukaan ei kommaa. Oot postannu tosi ahkerasti. Toisin kuin minä ;P Niin sitä pitää! Saitko siitä mun ylisohjejotainsekavaa mitään selvää? Call me, jos et saanu ;) Eli puhelin langat laulamaan.

    VastaaPoista