tiistai 6. marraskuuta 2012

Aaks....

Moikka pandaset!

Tänään oli aika mälsää kun olin Panfussa ja siellä ei ollut oieastaan yhtään mitään paitsi kunnon vanha panfu en haluaisi satuttaa niitä jotka pitävät panfusta mutta minun yksi kaveri oli löytänyt yhdeltä sivulta tälläisen tekstin: Panfu lyttyyn ja vessan pyttyyn ja vedetään alas! Mutta minun tarvitsee mennä lukemaan taas kokeisiin vaikka sainkin tänään kaksi koetta takaisin ja minä inhoan äidinkieltä yli kaiken niin sain äidinkielen kokeesta kymmenen miinus!!! Mutta olen hyvä matikassa ja tykkään matikasta niin mää sain KUUSI PUOLI!!!!!!! Ja jos ihmettelete miksi se voi olla siksi että meillä on siainen ja se on ollut meillä jo viikon ja sen pitäisi olla yhteensä KOLME viikkoa joka on ihna hirveetä mutta nyt mun tarvii kyllä mennä Moikka!

                                                                       Tassua heiluttaen:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti