sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Anteeksi/Valmis!

Iltaa pandaset!

Tänään ei toimi tasokoen eikä myöskään yllätyskone. Tänään olin luistelemassa Elviira117:n kanssa.
Juu meillä oli siellä kivaa mutta nyt minun pitää pian lopettaa.
Niin siksi tuossa lukee anteeksi koska en eilen bostannut mutta eikai yksi pois olo haittaa kun olen minun mielestäni ollut kirjoittamassa niin ahlerasti.
Ja sen takia tossa lukee valmis koska sain tehtyä sen viikkotehtävän silloin perjantaina. 
Mutta nyt minun pitää mennä nukkumaan koska huomenna on taas koulua ja kello on jo yhdeksän ja haluan herätä huomenna pirteänä ja aikaisin vaikka meidän koulu alkaa vasta kymmeneltä mutta tänään tuli aika pitkä bostaus muihin lyhyisiin verrattuna mutta nyt minun tarvitsee kyllä oikeasti mennä! Moikka!

                                                           Tassua heiluttaen:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti