tiistai 18. joulukuuta 2012

Neropatti!

Moikka pandaset!

Tänään ei toimi tasookone eikä myöskään yllätyskone ja muistakaa käydä piparkakku piipertäjän luona sieltä saa sellaisen kivan ikkunan ja tästäkään bostauksesta ei tule pitkää koska olemme lähdössä äitini kanssa kirkoon ja nyt se alkoi taaskerran huutaa etten mennyt sen kanssa kauneimpiin joululauluihin vaan menin minun isäni kanssa joululauluihin joo tiedän etten saisi kertoa tästä mutta minun ihaaan pakko kertoa jollekin mutta nyt mun tarvii mennä koska äiti tulee pian kotiin niin et sit mun tarvii tulla pois koneelta! Ja muistakaa käydä siellä san franpanfussa pelaamassa sitä neropatti peliä! Mutta nyt mun tarvii mennä! Moika!

                                                        Tassua heiluttaen:



                                                              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti