sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Oi kuusipuu! Oi kuusipuu!

Huomenia pandaset!

Tänään menkää vidakkoon ja hakekaa ihana kuusipuu asunne minä olen tänään ollut sekoilemassa panfussa ja olokossa ja minulle tuli äsken joku laulu hepuli se ei ollut niin paha kuin kerran meidän liikka tunnilla mää sain kesken sähly pelin nauru kohtauksen ja sitten meidän liikunnan opettaja vähän alkoi huutaa mulle mutta ei se haittaa mua ainakaan koska mää sain meidän vastustajat nauramaan ja siksi me saatiin yhteensä setsämän maalia ne sai vaan kolme koska ne nauroi niin paljon että ne eivät pystyneet seuraamaan peliä niin siinä välissä me saatiin tehtyä yhteensä neljä maalia mutta teitä ei taida kiinostaa minun ja meidän koulun liikunta tunti jutut mutta minun tarvitsee pian mennä syömään päivä ruoka ja kaikea muuta jänään ja sitten tänään itäöä vielä pakata sinne leikaukseen kaikea mukaan mitä siellä tarvitaan minua kyllä jännittää se leikkaus mutta en ymmärrä miksi koska olen ollut sydän ja putkitus leikauksissa minun tarvitsee nyt mennä syömään päivä ruuan ja sitten menen sekoilemaan panfuun taas kerran! Moikka! Ja tänään tuli näköjään aika pitkä bostaus koska olin kirjoitus tuulella!

                                                                      Tassua heiluttaen:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti