tiistai 4. joulukuuta 2012

Voi kauhistus!

Moikka pandaset!

Tänään äiti rahaa mut kotihoidon tiloihin vaihtamaan steriilit eli siteet ja se sattuu mua pelottaa koska mulla on tikkejä korvassa jos ne repii ne vahingossa pois OUTS en pysty edes ajattelemaan sitä vaikka minun äitini onkin elämän tapa intiaani se itse niin väittää eli minun äitini on perushoitaja ja minä en anna sen vaihtaa noita steriileitä vaikka se onkin niitä vaihtanut kymmenen vuotta ja eilen kun nukuin niin se yritti vaihtaa ne mutta minä heräsin ja aloin huiskia siinä ettei se pystynyt vaihtamaan niitä kun se sattuaivan järjestömästi ja tänään ei toimi tasokone eikä myöskään 
yllätyskone ja nyt minä yritän tehdä läksyjä mitä minulle viime viikolla annettiin ja tänään saa siltä piparkakku ukolta uuden taustan minulla ei ole siitä nyt kuvaa mutta ei kai se haittaa itse asiassa tämä sairaslomalla on kivaa koska en saa kumatua niin äitin pitää laittaa mulle pääli housut ulkohoust ja sukat/kengät. Mutta nyt minun tarvitsee mennä sinne kotihoito paikkaan! Moikka!

                                                                  Tassua heiluttaen:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti