sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Linnunpelätin!

Heippa nalle karkit! 

Tänään taas on tapahtunut jotakin linnun pelättimelle minä otin siitä kuvan ettei teidän tarvitse mennä sinne:  
Linunpelätin on vähän muuttunut mutta toivotaan parasta pelätään pahinta. Pahin on se että tuosta linnunpelättimestä on koko Panfulle haittaa ja parasta on se jos linnunpelättimestä ei olisi Panfulle haittaa, mutta me pandat taas haluamme että siitä on haittaa koska sitten meillä pandoilla olisi tekemistä Panfussa.
Minä kyllä toivon että linunpelättimestä ei ole haittaa Panfulle,
mutta taas toisaalta olisi kivaa että olisi jokin kiva viikko tehtävä.

Nyt minulla ei ole muuta ja minun tarviitsee mennä tunnin päästä kouluun ja minulla on nyt kiire koska minulla on vielä äidin kielen läksyt tekemättä.

Nyt minun tarvitsee mennä! Heipodei!



                                                         Tassua heiluttaen:            

      Heippa!



A dios a miko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti