tiistai 11. syyskuuta 2012

Kiva mutta kauhea päivä.

Moipulis pandat!

En ehtinyt eilen kirjoittaa mutta nyt pyydän sentakia anteeksi minulla oli vähän enemmän ajateltavaa kuin kirjoittaa yksi teksti blogiin. Tänään minä kävin katsomassa sitä kuolutta isovanhempaa ja me vietiin se sairaalan kappelista toiseen kappeliin.

Nyt yritän pitää itseni iloisena ja toivon että pysyisin iloisena vaikka nyt minulla ei ole kuin yksi isovanhempi elossa mutta nyt siirytään panfun asioihin enkä halua jankuttaa teille minun suruani.

Panfussa odotetaan että Bonez tulee sieltä hylkeitten hausta toivotaan että hän tulee pian minä en ainakaan jaksa enää odottaa. Tässä kuva kuinka lähellä Bonez on jo!

Huomenna voin ottaa uuden kuvan jos Bonez on tullut yhtään lähemmäs.

Nyt joudun kumminkin lopettamaan ja huomenna lisää ainakin näillä näkymin ja vieläkään yllätys ei ole valmis koska siinä on sellaista pientä ongelmaa.


                                                 Tassua heiluttaen:
 Moikka Adios a miko. 

1 kommentti:

  1. Kiva, kun oot jaksanu postata näinkin paljon. Eikä yksi päivä välistä haittaa! ;)

    VastaaPoista